Isokenkäiset etsii uusia pelaajia

Laji on lentopallo, joukkueen kotipaikka on Oulu ja pelattava sarja Oulun paikallis- ja harrastesarjat. Joukkueeseen kuuluu 37 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Oulun Isokenkäiset osallistui kaudella 18-19 harrastesarjaan kahdella joukkueella. Paikallissarjaan/3-sarjaan innostuneita ei löytynyt aivan riittävästi. Harrastesarjassa joukkueiden sijoitukset olivat 2/10 ja 4/10. Otamme uusia pelaajia, jotta kiinnotuneet pääsisivät osallistumaan Paikallissarjaan/3-sarjaan. Entiset "sarjajyrät" saavat meidän porukassa mukavaa seuraa ja rennon meiningin pelata aikuisessa seurassa. Osallistumme myös turnauksiin. Harjoituksista ja seuraan liittymisestä voi kysellä Heikki Tikkaselta. Etenkin paikallissarjatason pelaajia otetaan mukaan.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 10 päivää sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Isokenkäiset: kokoonpano